V primeru, da imate Tesla Powerwall, se naš komunikator najverjetneje nahaja v Tesla Gateway omarici. Če se komunikator nahaja v NGEN omarici poleg števca, sledite navodilom v naslednjem zavihku.
Korak 1
Preverite delovanje vaše internetne povezave. V primeru, da internet deluje, nadaljujte na korak 2.
Korak 2
Odprite Tesla Gateway omarico s pritiskom na gumb na desni strani.
Korak 3
V omarici se nahaja tipka RESET NGEN FLEX. Tipko pridržite 2 sekundi. S tem se bo komunikator ponovno zagnal. V primeru, da tipke ne najdete, nadaljujte na korak 4.
Korak 4
Če v vaši omarici ni RESET NGEN FLEX tipke, se tam nahaja vrstna sponka z varovalko. Sponko odprete za nekaj sekund in ponovno zaprete. S tem se bo komunikator ponovno zagnal.
Korak 5
V primeru, da je komunikator uspešno vzpostavil povezavo, boste v nekaj minutah o tem obveščeni na e-pošto.
V primeru, da je na vaši lokaciji samo NGEN komunikacijska omarica, se naš komunikator nahaja v omarici.
Korak 1
Preverite delovanje vaše internetne povezave. V primeru, da vaš internet deluje nadaljujte na korak 2.
Korak 2
Odprite NGEN komunikacijsko omarico.
Korak 3
V omarici se nahaja tipka RESET NGEN FLEX. Tipko pridržite 2 sekundi. S tem se bo komunikator ponovno zagnal. V primeru, da tipke ne najdete nadaljujte na korak 4.
Korak 4
V primeru, da v vaši omarici ni RESET NGEN FLEX tipke, se tam nahaja vrstna sponka z varovalko. Sponko samo odprete za nekaj sekund in ponovno zaprete. S tem se bo komunikator ponovno zagnal.
Korak 5
V primeru, da je komunikator uspešno vzpostavil povezavo boste v nekaj minutah o tem obveščeni na e-pošto.